نما مدرن دو پوسته با اکسپندد متال

نما مدرن دو پوسته با اکسپندد متال

نما مدرن دو پوسته با اکسپندد متال

اگر قصد طراحی و یا انتخاب مناسب برای پروژه ساختمانی خود را دارید نما مدرن دو پوسته بهترین انتخاب برای شما میباشد. به علت مزایای متعدد این مدل نما معماران و طراحان بسیاری امروزه این نما را برای پروژه های خود انتخاب میکنند.

این نما شامل یک دیوار معمولی  است که به عنوان پایه عمل می کند.علاوه بر آن یک لایه عایق  و یک لایه بیرونی نهایی که دو لایه قبلی را می پوشاند این نما را تشکیل میدهند.
این سیستم میتواند طی مراحل ساخت اولیه ساختمان ساخته شود و یا برای بازسازی نمای ساختمان های قدیمی طراحی شود.

 

 

مزیت های نمای دو پوسته :

 

جاذبه ی بصری

بارزترین مزیت نماهای دو پوسته زیبایی بصری است که به نمای ساختمان اضافه میکند. به ویژه برای نما سازه های قدیمی که هنوز قوی هستند اما آثار کهنگی دارند استفاده میشود.

عایق

ساخت و ساز با مصالح مدرن و مرغوب در دراز مدت باعث صرفه جویی در هزینه شما می شود. زیرا می تواند هزینه های گرمایش یا سرمایش شما را کاهش دهد. اما نماهای دوجداره به عنوان یک لایه عایق اضافی عمل کنند. لایه عایق بین دو لایه ی این نما ها از ورود یا خروج هوای سرد یا گرم جلوگیری می کند.

 

کاهش آلودگی صوتی

مزیت بعدی این نما  برای خانه‌های شهری که خیابان‌ها صدایی بی‌وقفه تولید می‌کنند، کاربردی تر میباشد. سیستم های نما دوجداره به علت داشتن یک لایه عایق از نفوذ صداها به داخل جلوگیری می کنند.

 

 

 

نما مدرن با اکسپندد متال

نما مردن با پانل های اکسپندد

نما مدرن با پانل های ورق اکسپندد متال:

پانل های استرچ متال قابل کاربرد برای ساخت نمای دوم ساختمان های میباشد. جنس فلزی این مصالح دوام بالا تری نسبت به شیشه یا سایر مصالح کاربردی برای نمای دوم دارد. همچنین چشمه های سطه ورق های کششی قابل ساخت در ابعاد های مختلف میباشند که این جلوه بصری متفاوت و زیبایی را برای نما به ارمغان می آورد. صرفه اقتصادب بالای این متریال آن را برای پروژه های بازسازی نمای ساختمان های کهنه گزینه مناسبی بدل میکند.

 

 

 

ایران نورگیر یکی از پیشکسوتان تولید متال مش از نظر کمی و کیفی می باشد .همچنین قابلیت ارائه محصولات خود در سریع ترین زمان ممکن به داخل و خارج از کشور دارا می باشد .

دکومش برند اختصاصی ورق های کششی شرکت ایران نورگیر میباشد

 

 

 

امتیاز دهی به مطلب

نوشتن یک پیام

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوشته های مرتبط

کلمات کلیدی را وارد نمایید